sobota 29. března 2014

Rum's crash & Mick's damage

S Mickem a Rumem jsme se rozhodli, že bychom si udělali dlouhý výlet plný nekonečného údivu, tj. do hutnického muzea v Ostravě. Já jsem samozřejmě na místo setkání přijel později, ale ne uplně jako poslední! Rum chyběl. Od Micka jsem se dozvěděl, že rozbil svůj stroj. Načež jsem se dozvěděl detaily - Rum své YBR pujčil, a sám jel jako spolujezdec v tandemu. Ovšem při cestě do kopce nastala poněkud kuriózní situace - YBR se postavilo na zadní! (vlivem velké váhy vzadu).
Což by nebylo nic neuřiditelného, bohužel dopad na vozovku byl s vytočeným kolem == smyk a okamžitý pád.
Rum si leští zrcátko

Zase tak moc to nerozbil - přední reflektor a plastový držák budíků - hlavně otáčkoměru.
Navrhnul jsem tedy, zalepit přední reflektor průhlednou páskou a bude to ready na cestu, aspoň na tu denní.
Páska všechno spraví!
Načež nastal další problém - Mickovi se povolila koncovka na výfuku! Takže to bylo potřeba opravit, tzn. rozebrat výfuk, promazat, vyměnit matky, a znovu sestavit a zalepit.
Vložka výfuku
Odmašťování pro silikon
Jelikož už nebylo dost času na delší výlet, udělali jsme tedy krátký, do Mikulova na vinný sklípky apod.
Prostě trhlí mopeďáci
Pokusy o offroad byly!

Žádné komentáře:

Okomentovat