pátek 30. listopadu 2012

První ofroud s BMW F650 GS Dakar

Tyf se nabídnul, že by semnou zkusil nějaký to ježdění po poli, louce, zabahněné cestě s listím a tak, tedy pokud FFF zapůjčí svůj stroj. Inu stalo se tak a mohli jsme se tedy vydat vzhůru do kopců.
Nejdřív jsem si myslel, že na jednoválci to bude strašná nuda, ale nakonec to bylo velmi vzrušující!
Stačí motor držet trochu víc v otáčkách a má dostatek krouťáku. I charka motoru je naprosto bravurní. No prostě je to stříkačka od BMW =)

Vyjetí na kopci

sobota 10. listopadu 2012

Caprica zazimována!

Jelikož 95 % všeho času pobývám v Praze (a nemám zde možnost mašinu dát do garáže), tak jsem ji 18. října zavezl pěkně domů. Protože jsem chtěl mít tuhle mrazivou cestu brzo za sebou, jel jsem po dálnici. Pocitová teplota byla sice mnohem menší, nežli na okreskách, ale aspoň jsem byl za 3 hodiny zpět v rodném kraji. Dálnice je v otřesném stavu. Díry nevadí, ale ten místy vyboulený asfalt je opravdu mňamka. Takhle jsem trefil jednu vybouleninu a kdybych se pořádně nedržel, tak bych se pěkně svezl po asfaltu :)))

Inu nadešel čas na pár měsíců zazimovat stroj a vytáhnout ho zrovna v březnu :) Nádrž natankována Verva 100 (ostatní benzíny jsou hnus), řetěz namazán a celá mašina zakryta plachtou. Parkuje se u bráchy v kotelně, kde je pěkně teploučko, jenom docela prašno (proto ta plachta).
Zazimováno
Na jaře Capricu čeká repase tlumičů, repase přední brzdové pumpičky (od Itálie se zasekává a pak dostávám smyk na předek :)), dále výměna rozvodů, nový zadní levý plast (sehnal jsem z jednoho vraku), a hlavně padací špunty! Až ji zase někde odhodím, tak nechť kapotáž zůstane v celku =)
Taky dostane novou přední gumu (no jo, jezdím intenzivně =)). Celkově tento nutný servis vyjde na 20k+, ale jsou to dlouhodobé investice (tlumiče a rozvody).