pátek 31. srpna 2012

Felda a blatníky

Felda brzy pujde na STK a obávám se, že by se současným stavem zadních blatníků neprošla. Tmelil jsem je (poprvé) někdy před 5ti lety, a tak jsem se rozhodnul, že tmelení udělám opět. Po vyfrézování starého tmelu (který stále držel a ani kousek neodpadnul) na mě ovšem čekalo nepříjemné překvapení.
Mega vyrezlé díry

Který chuj vymyslel takhle dokonalou antikorozní ochranu, to opravdu nevím. Při broušení jenom odpadávaly kusy plechu, resp. rzi, která z něj zbyla.
Inu což, vyvařovat se mi to nechtělo, tak jsem vzal laminovací soupravičku, větší díry nahradil místo plechu laminátem, a pak finálně dal několik vrstev tmelu na vybroušení.
Příští rok asi pujdou nové...
Po lehkém vybroušení (moc jsem se s tím nehrál, jenom aby to nebylo moc okaté) jsem celek odmastil (používám čistiš brzd BERNER), nastříkal plničem se základem a pak finální červenou barvou. Odstín jsem neměl zrovna uplně ten stejný, ale v těch spodních místech to víceméně zaniká.
Provizorní oprava hotova

Žádné komentáře:

Okomentovat