pátek 22. června 2012

Ukončení semestru na chatě

Inu, školní rok je úspěšně opět za námi, a tak je to potřeba patřičně oslavit. Udělali jsme menší akcičku na Standově chatě, kde je ovšem přístup na moto poněkud offroudní...
Cesta byla mokrá, blátitá a ještě rozježděná traktorem

Projet na čopru to nebylo zase tak velký problém, ale já se se silničkou docela natrápil, hlavně se svým husto vzorkem-nevzorkem.
Vzorek asi 0.2 mm, stejně by nepomohl ani větší
Sranda to byla, holka to zvládla. Ostatní jeli v autě, tedy kromě Lucky, ta přijela na své Vikině.
Lucka na stroji svém odjíždí
Inu, a nakonec (asi dva dny předtím) jsme se s Igim vypravili projet tento terén, ale po cestě zpátky se mu uklepaly blinkry zadní a vlítli do kola, nepříjemné!
Nouzové ucvaknutí blinkrů, ať se může jet dál
A takto zašpalkovaní jsme v kopci parkovali
No, nakonec se mi podařilo ukopnout řadičku, kdž jsem jel cestou domů a trochu více vášnivě řadil...
Ukopnutá řadička
 Moto jsem nechal u jedné slovenské rodiny, kteří mi ji pohlídali a já se autem s kolegou vypravil pro náhradní šroubek, a provizorně to opravili pro nouzový dojezd =) Bude muset jít zavařit...

Další fotky zde

Žádné komentáře:

Okomentovat